Öncelikle sözel öğrencileri kesinlikle test kitaplarına onlarca para vermesinler. Sadece paragraf soruları için soru bankası alın, paragraf çözebilme kabiliyetinizi geliştirin. 40/40 yaptım YGS'de ben Türkçe'yi.
Onun dışında test kitaplarına para vermenizi tavsiye etmem. Sadece konu çalışın, eksik konunuz kalmasın. Öyle abartıp her ders için 6-7 tane soru bankası falan bitirmeyin bir tane bitirseniz kafi ama bütün konuları her gün tekrar etmeniz şart.
Ben o kadar test kitabı aldım ve hepsinde de zorlama sorular vardı. Soru olsun diye yapılmıştı yani kitaplar ÖSYM'nin sistemiyle alakası bile yoktu soruların. Sınava girince de bunu fark ettim zaten.
Helal olsun valla nasıl zaman yetti matematiği nasıl yaptınız?