Merhabalar kısa bir süre önce 3-4 ay kadar bazı sağlık sorunlarından ötürü diyet yapmam gerekiyordu. Diyet yaparken fark ettiğim eksikliklerden birisi bilgisayarın başındayken veya dışarıdayken ne yemem gerektiği ve ne zaman yemem gerektiğini sürekli unutmamdı. Boş vakit bulduğum anda hemen bu projeyi geliştirdim. Bildiğiniz gibi artık insanlar maillerini cep telefonlarına kuruyorlar ve aynı smsde olduğu gibi takip ediyorlar. Sisteme kayıt ettiğiniz öğünlerinizi size tam vaktinde hatırlatır. Yaklaşık 2 aydır açık projem, herhangi maddi bir beklentim yok , ücretli sms paketleri var. İki adet diyetisyene sistemi kurdum.Biraz araştırdım ancak benzeri birşey bulamadım.
Diyet Alarm