ne yani şablona göre konu açmazsam bana payza satmayacak mısın
bunun şablonu nedir zaten açık ve net yazıyor orada,
payza alınacak
Bakın dün açmıssınız konuyu.
Arkadaşın dediği gibi şablona göre açmış olsaydınız konuyu bir çok kişi teklif sunardı şimdiye kadar.