ne yani şablona göre konu açmazsam bana payza satmayacak mısın
bunun şablonu nedir zaten açık ve net yazıyor orada,
payza alınacak
şablona göre konu açsaydınız;
- ne kadar alım yapacağınızı
- kur kaç vereceğinizi
- hangi ödeme kanallarıyla ödeme yapabileceğinizi
görmüş olurdum.