iSo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne yani şablona göre konu açmazsam bana payza satmayacak mısın


bunun şablonu nedir zaten açık ve net yazıyor orada,

payza alınacak
şablona göre konu açsaydınız;
- ne kadar alım yapacağınızı
- kur kaç vereceğinizi
- hangi ödeme kanallarıyla ödeme yapabileceğinizi

görmüş olurdum.