farukdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şablona göre konu açarsanız yardımcı olabilirim.
https://www.r10.net/webmoney-paypal-2...ilacaktir.html
ne yani şablona göre konu açmazsam bana payza satmayacak mısın


bunun şablonu nedir zaten açık ve net yazıyor orada,

payza alınacak