forumbilgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tasarım daha iyi olabilirdi ayrıca Site biraz yavaş açılıyor.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:00:56 -->-> Daha önceki mesaj 13:00:24 --

Hayırlı olsun bol kazançlar dilerim
Bizde yavaş açılma sorunu yok ama, anlamadım. Saol önerin için de.