Apple kafasındaki stratejisi gereki artık google map ile çalışmayacak.
Google Map uygulamasını Appstoreda'da yayınlamayacak.
Apple IOS 6 ile birlikte harita olayında çuvalladı. Gelen şikayetlerin hatti hesabı olmadığı söylenir. IOS 6 ye geçmek pek akıl karı degil şu an için.
Aşağıdaki basit örneğe bir bakın. Harita üzerinde aranan 1 nokta için Apple birden fazla öneri sunarken, Google çok daha isabetli gerçek yeri gösteriyor.
Google, eski iOS sürümlerindeki Maps’e ilelebet servis desteği vereceğini açıkladı.
Bu açıklamasının 1 gün sonrasında Activator geliştiricisi Ryan Petrich, tam da gönlümüzden geçeni yaptı ve iOS 6′ya eski Google MAP entegrasyonunu yaptığınu duyurdu. IOS 6 jailbreak çıktığı gün eski Google map kullanılacak.
http://www.youtube.com/watch?v=A2yZRGqNlsQ&fmt=22