Neden 3 gun ? Madem o kadar dusunuyorsunuz boyle bir yanlis yapan siteye hic girmeyin ? dimi ?

adsensede kullanmayin, oda google nin sonucda.

R10 ada girmeyin ? Sol ustte GOOGLE FAN yaziyor sonucda dimi ?

( Filmi izlemedim, ismini bile bilmiyorum. Sacma geliyor boyle seyler, 5-10 kisi girse ne olur girmese ne olur googleye. Arama motorunun video ile alakasi ne ? Beraber calisiyorlra diyosaniz ustteki yazdigim gibi adsensede kullanmayin.. Youtubede bir suru video vardir hakaret eden, sikayet edilipde silinmeyen vs. - tekrar soyleyim filmi izlemedim, fakat sonucda film yani nedirki.. kim ne derse desin, herkesin kendi dogrulari var.. -

edit : ataturk videosuda mi var, onu bilmiyorum..