youtube u zaten pek kullanmıyorum. Yandex kullanmakta çok mantıklı çünkü ciddi anlamda yaptırımlar yapılmış muhteşem bir arama motoru. Geçenlerde haberlerde Yandex Türkiye yetkilisi açıklama yapıyordu , açıklamasında daha asıl şovlarını yapmamalarına rağmen bu kadar büyük ilgiyle karşılaşmalarına şaşırdıklarını falan söylüyolardı