Selam Arkadaslar Ben Grafikerim.Yeni Bir Projem Var Projem Soyle Benim Tasarladigim Tema,Arayuz,Script leri biri kodlayacak ve satacagiz.bazen temalar wp,dle,vb,mybb gibi hazir sistemlere entegre edilecek tabiiki fiyatida artacak. diyelimki bir firma scripti tasarladim 4-5 sayfalik iste.onu kodlayacak diyelimki 100 tl ye sattik onun %30 u onun %30 benim %30 sa maddi ortagimizin olacak.geri kalan %10 sa buyumemize yardim edecek.maddi ortak ne yapacak.bizim sitemiz icin domain ve hostingi,reklamimizi karsilayacak daha sonraysa hic bir sey yapmayacak ve her ay cebine para gelicek.yani ilk basta para koyacak sonraysa hic bir sey yapmayacak.tasarimlar haftada veya ayda 1 defa yapilacak(unuversitedeki derslerimden dolayi) yani hem ben hemde siz kazanacaksiniz isteyenler pm atsin