http://uzmanfiziktedavi.net/blog/fiz...tml#comment-45

buraya yorum bıraktım.. oldukça da faydalı bir yorum bana kalırsa.. ilgi alanım sayılır çünkü..
YALNIZ ADIM VE SOYADIMLA Yorum bırakmışım utunup.. sorun teşkil eder mi?
İSMİM SERKAN E....