Merhaba, öncelikle hayırlı olsun, izninize sığınarak düşüncelerimi paylaşmak istiyorum.

-Öncelikle background mavi iken logo textinin yeşil olması karamsar ve hoş olmayan bir görüntü olmasına sebep vermiş.

-Sitenizin yeni olması sebebiyle içerik şuan için yetersiz keşke bu konuyu açmak için biraz daha bekleseydiniz.

-Menü ve header kısmının benzer tonlarda renkler olması pek hoş olmamış göz yormakla birlikte karamsar bir havası olmuş.

-Lig maçlarını yayınlamadan da çok güzel yerlere getirebilirsiniz, bir önceki mesajda söylendiği gibi kodu nerden aldığınızın bir önemi yoktur, siz eğer içerik olarak yer verirseniz, sorumluluk size aittir, tabi ki bu sizin tercihiniz biz sadece sizin için bir problem teşkil edebileceğini söylüyoruz, yanlış anlamanızı istemiyorum.

Tabi ki bunlar benim düşüncelerim, kolay gelsin.