hayır ilk mesajdaki kodlar çıkıyor. şuan çıkmıyor bende ama o kodlar çıktığında reklamlar çıkıyordu sitemde.
geçmişte ben de facebook otolike kodunun bulunduğunu görmüştüm (premium hesap), anında kaldırdım kodu ve bir daha da hiç eklemedim.
ben epey bi aramıştım facebook otolike kodunu ama bulamamıştım oda pingilden kaynaklanıyormuş demekki. bi resim sayfasının adresini beğendiriyordu.
sayfa şu
https://www.facebook.com/diwworld