Paralı yazılım ideasoft, beleş yazılım presta.İkisinin üstüne tanımam.Neden ikisini öneriyorum? Bu iki yazılım google amcanın gözüne girmeni sağlıyor zaten meselede google;google da varsan sorun yok , aksi durumda iş zor bu aradada bu yazılımlar seni bir yere kadar taşır gerisi senin elinde.Ben prestayı niye kullanıyorum çunki ideasoftun ingilizcesi yok