ZorbAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşe yaramadığına dair bir şey yazsaydınız, nerede nasıl sorun çıktığını belirtseydiniz yine yardımcı olurduk ama 2 gündür bu konuyu takip ediyorum en ufak mesaj dahi yazmadınız. Siz bilirsiniz
Bu 2. konum hocam. Aynı gün 2. konuyu açtım ve yine sonuç alamadım. O yüzden bende daha fazla üstelemek istemedim. Ben anlatamadım istediğim şeyi galiba. Ona yordum bu sonuçsuzluğu. İlgilendiğiniz için teşekkürler