ya o ayrı orada insanlar delimi bu hesabı üstelemiyorlar

ama anlatıyoruz insanlara bloglarda yazılar yayınlıyoruz daha da üsteliyorlar

adam arıyor panel var mı var, kartla ödeme var taksit var mı evet var. Hmmm peki hediye var mı yok efendim hediye vermiyoruz. vıdı vıdı vıdı anlatıyorsun herşeyi sonunda tamam ben sizi arayacağım

sonra bir bakıyorsun o hediye veren firmadan çıkmış. Abi bu cahillik değil bizim milletin bedava mezar politikası anlamıyorlar laftan