Alex şuan teknik direktör olsa Aykut Kocaman kat kat daha iyi yönetir.
Hatta teknik direktör + oyuncu bile olabilecek kapasitede.
Tamam Aykut Kocaman 3 Temmuz sürecini çok iyi yönetti ama teknik direktörlük kapasitesi yok. Büyük maçların adamı değil...