şu gösterimle minimum 1.5 alman lazım, adresni pm atarsan tavsiye de bulunabilirim.

edit: adres varmış görmemiştim, inceliyorum

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:24:39 -->-> Daha önceki mesaj 17:19:31 --

reklam yerleşimin kötü diycem ama sitende nerdeyse reklam yok, sağ tarafa 300 pxl yazı başlığının altına 336 pxl ve yazı sonuna 336 pxel bir banner koyarsan muhtemelen 1-2 dolar olacak gelirin.Reklamları sadece zengin medya içerikleri yaparsan daha fazla tıklanır kanaatindeyim