Konu
Hisse senedi alım-satım nasıl?
21-09-2012, 16:35:14
#13
xChernobilx
aslında tam öyle değil
Mesele nerden nereye geldi kimse girme diyor
Teşekkürler değerli görüş ve tavsiyeleriniz için