Sonuçta bir yerden girilecek hocam yarını beklemenin ne anlamı var
Şu an 500 tl ile ne alıyım ve nasıl bir işlem yapmam mantıklı olur.
Hatta en temel soru bu işi sökmek için sürekli alım-satım mı yapmamız lazım illa da tecrübemi?
Hocam hisselerin günlük hacimlerine bak sonra elindeki parana ondan sonra bu işi tekrar düşün. Git 500 TL'lik altın al bin kat daha karlı bir iş yaparsın. 500 liran alacağın bir kağıt taban yaparsa bir günde 400 lira olur. Altında böyle bir risk yok parana yazık edersin o parayla borsaya girilmez.