şirinbaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
HAYIR !

adamlar yaslandı yahu Aykut kocaman mı dedı YASLANIN DIYe oyuncu degısıklıklerı gayet normaldı ! Alex zaten yorulmus golunude atmıs cıkmayıp napacak ? Sowda zaten 70 de cıktı e oda yoruldu bı top alamadı! Takım 2-0 a kapıldı kendını bıraktı !

Kocaman napsın ? bıraz mantıklı dusunun yahu bıraz....
Alex'in ölüsü bile orada iş yapar yorulmasında sıkıntı yok ortaya otursun yeter o. Sow'a gelince adam defansı zorlayıp duruyordu hiç yoktan. Bienvenü'ye karşı karşıya alda at dediler adam gitti onu bile verdi adamlara savunma o dakikadan sonra Bienvenüyü tutmadı bile tek adam yolladılar peşine bunada dikkat ettin mi ?