Konu
Hisse senedi alım-satım nasıl?
21-09-2012, 16:12:24
#9
xChernobilx
Sonuçta bir yerden girilecek hocam yarını beklemenin ne anlamı var
Şu an 500 tl ile ne alıyım ve nasıl bir işlem yapmam mantıklı olur.
Hatta en temel soru bu işi sökmek için sürekli alım-satım mı yapmamız lazım illa da tecrübemi?