Mesai günlerinin mesai saatlerinde alım satım yapabilirsiniz. 500 liralık bir alım satım işlemiyle borsada yem bile olamazsınız. Zaten alım satıma 2-3 lira gidiyor. Hisse senedi günde %20 artı eksiyi görebiliyor ki bu tamamen profesyonellik ve şans gerektiriyor. Bu işleri bilmesi kolay birşey olsa alım satımla 10bin TL'si olan adam bile trilyonluk olur. Ayrıca artış ve düşüşler işlem hacmiyle alakalıdır. Bir firmanın kağıdı satıldıkça fiyat artar millet elinden çıkardıkça düşer. İşi çok bilmiyorsan 500 lira civarı parayla girme bu işe elindekinden olursun.