Okul'dan hatırladığım kadarıyla.
Şirketlerin hisse senetleri gazetelerde yazıyor. İş Bankası'nda anlık alım satım yapabiliyorsunuz.
Bim'in de hisse senetleri var. Cuma günleri indirim olduğu için bim'de daha fazla satış yapıyor.
Cuma veya Cumartesi alırsanız kâr edersiniz.