HAYIR !

adamlar yaslandı yahu Aykut kocaman mı dedı YASLANIN DIYe oyuncu degısıklıklerı gayet normaldı ! Alex zaten yorulmus golunude atmıs cıkmayıp napacak ? Sowda zaten 70 de cıktı e oda yoruldu bı top alamadı! Takım 2-0 a kapıldı kendını bıraktı !

Kocaman napsın ? bıraz mantıklı dusunun yahu bıraz....