Beyler Aykut bence de gitmeli.Fakat bir Galatasaray'lı olarak takdiri tabii ki Fenerbahçe'lilere bırakıyorum.

Söylemek istediğim bir şey var.Kıbrıs Rum kesiminin puanı bizim ülke puanına çok yaklaştı.Bu kadar adam transfer edildi,geleceğe yönelik yatırımlar yapıldı.Peki şampiyon bile Şampiyonlar Ligi'nde ön eleme oynarsa neler olabilir tahmin ediyor musunuz ?

Dün inanın çok üzüldüm.