Sorun şu: Benim makinama inmemesi lazım... Bu çok büyük zaman ve emek kaybı olur... Ondan bahsediyorum...
Edit: Hert gün 1 kez yedek alsam bir önceki yedeği de tutuyor mu yoksa üzerine yazıp güncel yedeği mi tutuyor?
Daha önceki mesajımda da belirttiğim üzere, O özelligi bugun ekleyeceğiz. Belirttiğiniz saat aralıklarında RAR'lanmış yedekleri belirttiğiniz FTP'ye kolayca göndermenizi sağlayacak.