Ya rica ediyorum mâkul olun biraz. Hepiniz aklı başında insanlarsınız. Niçin çekilen ayrı şehirler veya ülkelerde bomboş videolar var? Neden kimse yok videolarda? Niçin kimse hayretler içerisinde bu da neyin nesi falan demiyor, panik yapmıyor vs?
Dünyanın sonunun geldiğine inananlar var. Şaka gibi gerçekten... :/