foxteknolojinet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cpanel vede directadmin düşünürseniz alttaki kampaya size göre


https://www.r10.net/ozel-kampanya-hab...ta-kacmaz.html
Teşekkür Ederim Ama Ben Cpanelden Bıktım Tecrübelerime Göre Plesk Her Zaman İİdir