Haritaları hiç beğenmedim. Cadde isimleri hep yanlış. Büyükşehirlerdeki Valilik gibi yerleri bile göstermiyor.

Appstore da google maps ı da bulamadım.

Appstore eskisinden güzel olmuş alışmak zor olacak.