Konu
iOs 6 Çıktı
20-09-2012, 07:29:12
#2
LordSebbo
Haritaları hiç beğenmedim. Cadde isimleri hep yanlış. Büyükşehirlerdeki Valilik gibi yerleri bile göstermiyor.
Appstore da google maps ı da bulamadım.
Appstore eskisinden güzel olmuş alışmak zor olacak.