Konu
iOs 6 Çıktı
20-09-2012, 07:17:40
#1
Bartuc
Kurumsal PLUS
Şu anda indiriyorum, panoramik foto ve facebook entegrasyonu hariç bi halta yaramıyor olsa da hayırlı olsun