kişisel görüşüm şuan çok iyi bence ücretsiz olacağına göre sponsor olması tabiki çok çok normal fakat projelendirildiğinde yeni bir tasarım giydirene belli bir lisans ücreti olsun derim

herşey çok iyi görünüyor iyi çalışmalar