İlk defa okulların açılması bi işe yaradı. Okul açıldı reklam gelirleri tavan yaptı. Az da olsa internette reklam olayını bilen çocuklar okula gitti, anneler bilgisayar başına geçti onlar da reklam olduğunun farkına varmadan tıklıyor, galiba kazanç ve tıklar bu yüzden arttı.