Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Wp kullanmak ayip mi allah askina. Yaptiginiz yorumlara bakin ya
Tabiki wp kullanmak ayıp degil.bir ulusu sömüren gozu hicbir sekilde doymayan bir kurumun 3_5 kuruştan kaçması ayıp.