Demo varsa alabilirmiyim?
Yine mükemmel bir proje ve yine inforesim .. Gerçekten r10 üyelerinden iyi işler yapan adamların arasında parmakla gösterilcek bir adam. ***** sektöründede öncülük sağlayacağa benziyor başarılarının devamını dilerim.
3. sitem için 1. lisans daha alınmıştır teşekkür ederim.
Kaliteli iş, ellerine sağlık satın almıştım zaten .
Teşekkürler, PM ler gönderildi.
Satış Son Hızıyla Devam Ediyor...