takim domainlerinde .com veya .org daha degerli oluyor ama her turlu degerli bir domain..
.org alsak .net diyorlar ; .net alsak .org diyorlar

şaka bir yana yorumunuz için teşekkür ederim hocam.
Hayırdır Hocam Osmaniyelilerle Adanalılıarı nereden tanıyorsun ?
Adana-Osmaniye değil Kozan-Kadirli desen neyse
Arkadaş açıklama yaptı hocam
adanalı birine iyi fiyata satarsın ama osmaniyeli birine satamassın mesela
Adanalı buluruz o zaman

tesekkürler yorumunuz için.