DelipoyrazNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sağol Düğüne r10dan gelen bi kaç arkadaş oldu onlarada teşekkür ederim
Cemal, Ayhan, Şahin
Cemal oynamadı ama olsun :d
Sende oynamama taktın hee gelecem yanına sırf sen istiyon diye zeybek oynayacam sana özel şaka bir yana rica ederim kardeşim ne demek sen fizan'da yapsan yine gelirdim. Senin gibi değerli dost her zaman bulunmaz, Allah mutlu etsin inşallah.