turuncumedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o kız senden ayrılacak da, o gün o parfümü sıktın diye ayrılmıyorsa eğer sen ondan ayrıl bence
kardeŞ haklisinda İnsan sevİnce,aŞik olunca Çok farkli oluyor.yeterkİ yaninda olayim kÖlesİ bİle olabİlİrm dİyebİlİyorsun.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 08:14:16 -->-> Daha önceki mesaj 08:12:46 --

TuruncuMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O kız senden ayrılacak da, o gün o parfümü sıktın diye ayrılmıyorsa eğer sen ondan ayrıl bence
kenanagkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hem bırakmadan bahsediyorsun hemde ucuza kaçıyorsun.. Al şöyle tek taş ) bak bırakıyor mu seni ) ama ertesi günü sen bırak onu o koşsun...)


olum kovalarsan kaçarlar , kaçarsan kovalarlar.. sen daha kokudan mokudan keramet bekliyorsan daha çooook yırtınırsın ))
Usta kolye aldım gittim eski zamanda geçmişte yani inci bayıldı.ama artık ne çare bilmiyorum.