o kız senden ayrılacak da, o gün o parfümü sıktın diye ayrılmıyorsa eğer sen ondan ayrıl bence
kardeŞ haklisinda İnsan sevİnce,aŞik olunca Çok farkli oluyor.yeterkİ yaninda olayim kÖlesİ bİle olabİlİrm dİyebİlİyorsun.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 08:14:16 -->-> Daha önceki mesaj 08:12:46 --
O kız senden ayrılacak da, o gün o parfümü sıktın diye ayrılmıyorsa eğer sen ondan ayrıl bence
hem bırakmadan bahsediyorsun hemde ucuza kaçıyorsun.. Al şöyle tek taş

) bak bırakıyor mu seni

) ama ertesi günü sen bırak onu o koşsun...

)
olum kovalarsan kaçarlar , kaçarsan kovalarlar.. sen daha kokudan mokudan keramet bekliyorsan daha çooook yırtınırsın

))
Usta kolye aldım gittim eski zamanda geçmişte yani inci bayıldı.ama artık ne çare bilmiyorum.