WebGezgini adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu dizi yasaklanmalı artık bence. Millet gerçek ile hayal ürünü olanları bile birbirine karıştırmaya başladı. İşte bu kadar tiryaki bir millet olmuşum. Koyun gibi dizileri izliyoruz. Adamlar hamuduyla paraları götürüyor.
Hiç unutmam 5 yıl önce mersine tatile gittigimde 2 tane velet yolda musallat oldu. Abi para ver ayagına bi 50 metre yuruduk sonra çocugun teki ben mematiyim *** diyarbakırda 2 tane adam vurdum felan dedi Bende mematininde seninde diyerek cocuga yapıstırdım diger yandaki cocukda kafama tahta ile vurmustu

Kurtlar vadisinden sonra herkes memati herkes polat