karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle arayüz hazır olmalıdır.
Daha sonra ilk olarak veritabanı tasarlanır en ince detayına kadar. Bunun için diyagram veya bir analiz dosyası hazırlamak gerekir diye düşünüyorum kolaylık açısından.
Daha sonra nesnelere atanacak değerler, işlevler belirlenir. Anasayfanın bir modülü için bir class yazılır ve admin tarafındaki ilgili yeride aynı zamanda yapmaya çalışırım. Daha hızlı çalışma sağlıyor bence. En son crud işlemleri tamamlanır.
Daha sonra test senaryoları
Böyle coder olmaz olsun Dağınık coder'lar fan club !

Bende aynısı gibi birşey yapıyorum

Tasarımı hazırladıktan sonra Veritabanını yazıyorum nereler düzenlenecek vs diye

Fix ayar veritabanım:

id
title
keywords
description
charset
site_url
template
copyright (0 ise site altına link gözükmez, 1 ise site altında link gözükür)