Öncelikle arayüz hazır olmalıdır.
Daha sonra ilk olarak veritabanı tasarlanır en ince detayına kadar. Bunun için diyagram veya bir analiz dosyası hazırlamak gerekir diye düşünüyorum kolaylık açısından.
Daha sonra nesnelere atanacak değerler, işlevler belirlenir. Anasayfanın bir modülü için bir class yazılır ve admin tarafındaki ilgili yeride aynı zamanda yapmaya çalışırım. Daha hızlı çalışma sağlıyor bence. En son crud işlemleri tamamlanır.
Daha sonra test senaryoları