laptopu bilgisayara bagladınmı ?

1- güvenlik duvarını devre dışı bırak laptop ta,
2- dosya yazıcı paylaşımını aç,
3- Kablolu bağladığın ağ penceresinde sağ tuş özellikler sonda bir yerde ağ kullanıcıları interneti bu bilgisayardan kullanabilsin diye bir sekme olacak. çok öncelerden yapmıştım şimdi hatırlamıyorum ama. böyle olması gerekiyor.