Konu
parfüm aranıyor.
17-09-2012, 01:47:30
#11
t0praK
Üyeliği durduruldu
Pi kullanmanı tavsiye ederim. Orjinalini 75tl'ye alıyorum. Sanırım DP'de 5tl'ye dolduruyorlar.
Pi dışında Empiro Armani tavsiye ederim ama biraz pahallı gelebilir. Tüm kokuları gerçekten çok hoş.