Tema doğal değil derken nasıl yani, hem blog hem de haber tarzında bi site peki wa..rez paylaşım yazmışsın ama sadece 1 tane var o da "ping attacker" yazdığım büyük programları koymam. wa..rez paylaşım demek lisanslı paylaşım demek değilmi kodlar ve tasarım bana ait sıfırdan. Umarım bu sebepten dolayı değildir kabul etmemeleri...