arkadaşlar 10tl lik kntr lazım ödemesini yarın geçebilirim daha önce bu şekilde aldığım bi arkadaş vardı forumda bulamadım

acildir pm lerinizi bekliyorum

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:01:08 -->-> Daha önceki mesaj 20:32:41 --

galiba kimse parasını yarın almak istemiyor peki konuyu kapatabilirsiniz