Adsense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yani bencede imkan saolsun r10 da var neden para ödeyesiniz ama yok ben premium tema almak istiyorum derseniz ilk yani bu tema daha iyi
ilk diyorsunuz 2. linki atıyorsunuz hocam
ilk tema mı iyi arcademug yoksa addicted web in temasımı

oturmuş bir düzen var orumcekoyun a geçemem