yani bencede imkan saolsun r10 da var neden para ödeyesiniz ama yok ben premium tema almak istiyorum derseniz ilk yani
bu tema daha iyi
ilk diyorsunuz 2. linki atıyorsunuz hocam

ilk tema mı iyi arcademug yoksa addicted web in temasımı
oturmuş bir düzen var orumcekoyun a geçemem