Konu
Alış
FB uygulama yazdırmak istiyorum.
16-09-2012, 10:21:29
#3
Antocio
Mustafa Maşa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Siteyi pm alabilir miyim?
Arkadaş galiba open graph istiyor Mustafa ama sormak lazım ? Örnek bir site var mı acaba?