bende genelde tasarımı hazırlıyorum daha sonra admin paneli tasarımını ve php kodlamasını onunla birlikte ise db ye girişiyorum gayet güzelde zorlanmadan oluyor.
site tasarımı demo olarak hazırlanır sonra admin paneli ile db yi hazırladıktan sonra tasarıma hemen çekersin biter 2 dk da..
benm her zaman izlediğim yok budur