hocam gözümden kaçmış yeni gördüm oyunda donup kalıyor sağ tarafta sensivity 1 gibi ibareler çıkıyorsa bu ekran kartı ile alakalı durum değil ekran kartının kaldırmaması gibi bir durum değil Counter Strike indirdiğiniz yer ile alakalı setup.exe ile yani ayrıca böle bir ekran kartından performans beklemeyin birleşik ekran kartlarında verim alamazsınız zaten