halowen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam geri odeme isteyebilirsin iade ediyorlar dikkat etmemisim aylik abonelikmis kullanmiyordum vsvs yazarak iade alabilirsin ben birkac defa aldim
2 ay ödemesi geçtikten sonra ger istemedim, çunku programi kullaniyorum. ama her ay iade istemektense aboneligi iptal etmek daha iyidir bence.